Lara Croft

Nu kan du läsa om mitt spel Lara Croft. Det är en egen Challenge som jag gjort vilken är dels baserad på runaway teen challenenge då min sim Lara är tonåring och hemlös. Men jag följer inte reglerna som challengen har. Mitt mål med den här challengen är att uppfylla alla livslånga önskningarna med en sim. Jag spelar utan åldrande på och när Lara uppfyllt ett antal livs långa önskningar som jag valt ut för varje ålder kommer jag att låta henne övergå till nästa ålder.

Screenshot-2

Om du är intresserad av Runaway teen challenge kan du hitta reglerna för den här

Kommentera

